Weekend 2 - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van Adrie Mackus - WaarBenJij.nu Weekend 2 - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van Adrie Mackus - WaarBenJij.nu

Weekend 2

Door: Adrie

Blijf op de hoogte en volg Adrie

10 September 2007 | Verenigd Koninkrijk, Oxford

Hallo allemaal,

Hier een nieuw bericht uit Oxford over het afgelopen weekend.
Afgelopen vrijdag ben ik na mijn werk met een aantal collega's naar een pub geweest. Dit was wel gezellig, alleen gingen de gesprekken vooral over rugby, waar ik helemaal niets vanaf weet. Vanaf dit weekend is er schijnbaar een wereldkampioenschap. Omdat mijn collega's uit verschillende gedeelten uit de UK komen (Wales, Engeland, Noord Ierland) gaat het dan tegen elkaar op over wie het beste team heeft. Wel grappig om te zien hoe Britten zich zo druk kunnen maken over sport.
Na 's avonds gegeten te hebben ben ik met een paar huisgenoten naar een andere pub geweest (voor de 2e keer dus). Helaas was iedereen erg moe dus waren we weer vroeg terug. Ik heb ondertussen geleerd dat je een pint hier met zorg moet vasthouden, want met een tot de rand gevuld glas zonder schuim verlies je voor het weet je halve pint ;).
Zaterdag heb ik eerst een fiets gekocht om mee naar mijn werk te rijden. Hierna heb ik het museum of natural history bekeken en nog een wandeling gemaakt door het wel mooie University Park.
Vandaag was niet zo'n boeiende dag. Ik was eigenlijk van plan om vandaag naar Londen te gaan, maar omdat ik vanmiddag mijn fiets op moest halen ging dat niet door. Volgende week naar Londen dus :). Als alternatief heb ik nog wat sightseeing in Oxford gedaan. Ik heb nu denk ik wel alle interessante plekken in Oxford gezien. Maar er zijn nog genoeg colleges en musea enzo die ik kan bezoeken.
Het weekend is zojuist afgesloten met het eten van een traditioneel Somalisch gerecht, gekookt door een huisgenoot. Smaakte wel goed.
Tis weer tijd om te gaan slapen. De volgende keer zal ik eens wat schrijven over het bedrijf waar ik stage loop.

Groeten Adrie

  • 10 September 2007 - 00:32

    Frank:

    haha.. Ik weet het, hier hebben ze het ook de hele tijd over rugby! Hopelijk winnen ze (NZ allbacks), dan is er hier een mooi feestje!

    Waar heb je die fiets voor gekocht, voor je stage of voor de fietsritjes naar de pub?? :)

    groetjes en succes!
    Frank

  • 10 September 2007 - 10:16

    Cown:

    Ik dacht dat je allang bekend was met het gegeven dat je een pint ALTIJD met zorg moet vasthouden Adrie Mackus!

  • 11 September 2007 - 16:00

    Rob:

    Hey Adrie,

    klinkt goed allemaal. Je moet alleen wel oppassen op je fiets he!
    Voor elastieken enzo...

    Ciao!

    Rob

  • 11 September 2007 - 18:47

    Adrie:

    Hou op over mijn fiets...
    Ik had vandaag een lekke band. Oftewel ik moest fucking 4 mijl lopen naar huis. Wou ik langs de fietsenmaker lopen.... Was ie net gesloten, het was 5 over 6. Morgen maar weer met de bus dus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Oxford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 December 2007

Laatste bericht

11 December 2007

Stratford-upon-Avon

04 December 2007

Bagger weer & stage

26 November 2007

Niels op bezoek

21 November 2007

Mam en Sandra op bezoek
Adrie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 32695

Voorgaande reizen:

19 Maart 2009 - 26 April 2009

China

01 September 2007 - 01 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: