Laatste bericht - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Adrie Mackus - WaarBenJij.nu Laatste bericht - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Adrie Mackus - WaarBenJij.nu

Laatste bericht

Door: Adrie

Blijf op de hoogte en volg Adrie

19 December 2007 | Nederland, Nederweert

Ik ben alweer een aantal dagen terug in Nederland en dus is het eens tijd voor mijn laatste post op deze site.
Ter gelegenheid van mijn laatste dag op mijn stage ben ik op vrijdagmiddag met een aantal collega’s naar de pub gegaan voor een publunch, wat wel gezellig was. Hierna heb ik nog wat evaluerende gesprekken gehad met mijn begeleider en de research director en hebben we het nog over de confidentiality gehad. Ze waren erg tevreden met het werk wat ik had verricht.
’s Avonds was de laatste avond die ik met mijn huisgenoten kon doorbrengen. Ik had een aantal huisgenoten bij elkaar getrommeld om gezellig wat te gaan eten in de stad en om enkele pinten te gaan drinken. We belanden vervolgens in een Libanees restaurant, compleet met buikdanseressen enzo, smaakte trouwens erg goed. Vervolgens hebben we nog enkele laatste pinten gedronken in de Kings Arms waarna het al tijd was om de taxi te pakken na het busstation. In de taxi realiseerde ik me dat ik de meeste huisgenoten waar ik net daarvoor afscheid van had genomen waarschijnlijk nooit meer zal zien. Het waren een aantal ruige mensen, maar om ze nog eens te zien moet ik naar bijvoorbeeld naar Thailand, China, Griekenland, Spanje, Hongarije ofzo. Stuk voor stuk allemaal leuke vakantiebestemmingen, maar in de praktijk zal ik niet met iedereen contact kunnen houden.
De weg naar het vliegveld was enigszins vervelend. Aangezien de bus er meer dan 3 uur over doet om vanuit Oxford naar Stansted Airport te rijden moest ik om 1 uur de bus al hebben. De bus was helemaal vol en dus zat ik redelijk vertieft, wat er voor zorgde dat ik niet kon slapen.
Aangekomen op het vliegveld voelde ik me vrij bagger; alsof ik een kater had. Maar zoveel had ik toch niet gedronken…althans misschien had de mix van pint, wijn, pint, wijn, pint, pint mij de das om gedaan. Na nog enige tijd wachten stapte ik het vliegtuig en was ik in no-time weer terug in NL.
Het was erg leuk om mijn ouders weer te zien. Thuis komen was enigszins raar omdat mijn ouders tijdens mijn stage verhuisd zijn naar Nederweert. Maar eigenlijk kwam het thuis komen op hetzelfde neer.
’s Middags heb ik enkele uurtjes geslapen, wat ik wel nodig had om de rest van de dag door te komen.
Die avond kwamen er een aantal vrienden op bezoek, wat resulteerde in een erg gezellige avond. Leuk om weer eens met allemaal bij te praten. Na een korte mekspot zijn we nog op stap geweest in Weert. Rond een uur of 4 zat ik weer thuis in slaap te vallen voor de televisie.

Nu weer terug naar het normale leven. Ik merkte de afgelopen dagen dat ik aan een paar dingen weer moet wennen. Toen ik bijvoorbeeld zaterdag een stukje in de auto zat, moest ik af en toe nadenken over aan welke kant ik een auto moest passeren bij een kruispunt. En op stap had ik de neiging als ik tegen iemand aanliep om ‘Excuse me’ te zeggen.

Het zit er dus alweer op. Ik heb me de afgelopen maanden erg vermaakt tijdens mijn verblijf in de UK. Ik heb er geen moment spijt van gehad. Ook ben ik wel blij met de keuze voor dit stageadres. Alhoewel mijn stage inhoudelijk misschien niet de meest boeiende is, was het wel erg interessant om in zo’n bedrijf stage te lopen en ik heb er zeker erg veel van geleerd.
Ik vond het ook wel leuk om geregeld een berichtje op deze site te posten. Soms duurde het enkele dagen voordat het zover was, maar iedere keer was het leuk om de voorgaande dagen nogmaals in herinnering te roepen en er een leuk stukje van te schrijven. Nu heb ik een mooi overzichtje van de dingen die ik heb meegemaakt ;). Ik hoop dat mijn verhalen niet al te langdradig waren en dat jullie het met plezier hebben gelezen. Bedankt in ieder geval voor de leuke reacties!

Groeten Adrie

  • 27 December 2007 - 12:19

    Hein:

    Adrie, het was zeker top om je verhalen te lezen! Voor mij een opvulling voor het feit dat ik niet meekon met Niels.
    Maar nu kun je gewoon weer je avonturen vertellen! Waar ik aan zal moeten wennen is dat je niet meer meefietst naar eind na het op stap gaan ;-).

    Groeten, Hein!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederweert

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 December 2007

Laatste bericht

11 December 2007

Stratford-upon-Avon

04 December 2007

Bagger weer & stage

26 November 2007

Niels op bezoek

21 November 2007

Mam en Sandra op bezoek
Adrie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 32689

Voorgaande reizen:

19 Maart 2009 - 26 April 2009

China

01 September 2007 - 01 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: