Saaie procedures & publunch - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van Adrie Mackus - WaarBenJij.nu Saaie procedures & publunch - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van Adrie Mackus - WaarBenJij.nu

Saaie procedures & publunch

Door: Adrie

Blijf op de hoogte en volg Adrie

05 September 2007 | Verenigd Koninkrijk, Oxford

Heehee,

Ik ben alweer een paar dagen aan de gang op mijn stage en het bevalt erg goed. Vandaag heb ik mijn supervisor ontmoet. Hij is wel een aardige kerel en denk ik wel een goede begeleider, dus dat is mooi.
Mijn werk vandaag was vooral erg saai. Voordat het bedrijf een product op de markt kan brengen (na 7 jaar is er nog niks verkocht), moet het aan allerlei regels van het Amerikaanse FDA (food and drugs agency) en aan de regels van een gelijkwaardige Europese instelling voldoen. In de praktijk komt dit erop neer dat alle werknemers van het bedrijf hun werk volgens bepaalde regels en prodedures moeten verrichten. Vandaag heb ik dus de hele dag besteed met het lezen van deze procedures, waarin ik later nog getraind ga worden. Erg saai, maar als dit gebeurd is kan ik aan de slag. Morgen heb ik gelukkig een wat gevarieerdere dag.
Omdat een van de werknemers van de research group vandaag voor het laast voor het bedrijf werkt hadden we in het begin van de middag een publunch. Dit is wel een raar maar typisch engels fenomeen. Bier drinken halverwege de werkdag! Niet erg bevordelijk voor de werkefficiëntie van de rest van de dag lijkt me, maar wel erg gezellig!

Groeten Adrie

  • 06 September 2007 - 07:59

    Nick:

    Sjongejonge... Ik zou ook klagen als ik jou was hoor. Bier midden op de dag!

  • 06 September 2007 - 10:10

    Wouter:

    Tsja zo heeft iedere land zijn gewoontes. Wij hebben hier in Nieuw-Zeeland op de faculteit tijdens de lunch al een keer gebarbecued!

  • 06 September 2007 - 11:08

    Adrie:

    Mij hoor je niet klagen hoor. Ik constateer alleen dat ik een apart fenomeen vind.

  • 06 September 2007 - 18:21

    Nick:

    Ik ben benieuwd wat ik hier dan nog mee moet maken. Ze hebben hier alleen bier (Kölsch) in heule heule heule grote flessen.

  • 06 September 2007 - 18:46

    Guido:

    klinkt goed door in Oxford. ik hop dat ze in Edinburgh ook zulke publunches hebben, zou me wel bevallen.
    Volgende week kom ik de Limburgse aanwezigheid in de UK versterken. Vanuit Edinburgh dan wel.

    groeten

  • 07 September 2007 - 21:11

    Hein:

    hey ya yee yee!
    Meks met me mee, brok met me mee in een emmer of 2.. owjaaa owjaaaaaaaah!

    Hey ya yee yee!
    Meks met me mee, doe met me mee,
    ook al ben ik overzee... owjaa owjaaah!!!

    Hey ya yee yee!
    Meks met me mee, gooi met me mee,
    gooi een 1 of een 2... owjaa owjaaah!

    Hey ya yee yee!
    Meks met me mee, nek met me mee,
    in een Engelse plee!.. owjaa owjaaaah!

    Hey ya yee yee!
    Meks met me mee, zuip met me mee,
    ook al doen de Tommies niet mee... owjaaah!

    Hey ya yee yee!
    Meks met me mee, ik ben nog steeds okey,
    en dat stemt me tevree... Owjaah owjaaah!

    Zo! da moes dur uit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Oxford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 December 2007

Laatste bericht

11 December 2007

Stratford-upon-Avon

04 December 2007

Bagger weer & stage

26 November 2007

Niels op bezoek

21 November 2007

Mam en Sandra op bezoek
Adrie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 32694

Voorgaande reizen:

19 Maart 2009 - 26 April 2009

China

01 September 2007 - 01 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: