Stratford-upon-Avon - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van Adrie Mackus - WaarBenJij.nu Stratford-upon-Avon - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van Adrie Mackus - WaarBenJij.nu

Stratford-upon-Avon

Door: Adrie

Blijf op de hoogte en volg Adrie

11 December 2007 | Verenigd Koninkrijk, Oxford

Afgelopen weekend was alweer mijn laatste weekend in Oxford. Op vrijdag had ik een pre-Christmas party met mijn collega’s. De officiële Christmas party is komende vrijdag, maar afgelopen vrijdag was georganiseerd door een collega voor een select gezelschap van een collega’s. Het was een gezellige avond. Ik heb ook vooral moeten lachen met mijn begeleider, die op het eind van de avond helemaal zat was. Ook wel apart was, dat we de avond eindigden in een discotheek. Niet echt een tent waar mijn collega’s die gemiddeld in de dertig zijn geregeld komen. Ik was pas rond half 4 pas thuis.

Zaterdagochtend ging na een zeer korte nachtrust de wekker alweer om 8 uur. Een dagtripje naar Stratford-upon-Avon stond op het programma. Helaas regende het weer. Maar gelukkig zouden we de dag grotendeels binnen doorbrengen. Stratford is de geboorteplaats van Shakespeare. ’s Middags zijn we dus naar een toneelstuk van Shakespeare (Henry V) geweest in het Royal Shakespeare Theatre.
Het theaterbezoek was erg geslaagd, vanwege de goede acteurs en de manier hoe het gebracht werd. Toen we het theater weer uitkwamen regende het nog, dus zijn we maar opzoek gegaan naar een pub. Terug in Oxford hebben we met zijn drieën nog een pint gedronken in de Turf Tavern, een erg oude en beruchte pub in Oxford.

Zondag was het weer tijd om een beetje te relaxen. In het begin van de middag heb ik nog ff wat inkopen gedaan in de binnenstad. Verder heb ik het Ashmolean Museum nog kort bezocht.

Nog maar een paar daagjes. Nog ff hard werken om alles af te krijgen voor mijn laatste presentatie komende donderdag en dan zit het weer op. Van de ene kant vind ik het wel jammer. Ik heb me hier erg vermaakt en ben er ook achter gekomen dat ik het wel leuk vind om in een vreemde omgeving terecht te komen. Maar dat komt ook mede doordat ik hier in een heel vet studentenhuis verblijf.
Aan de andere kant ben ik wel blij om weer naar huis te gaan, zodat ik familie en vrienden weer eens kan zien.

Tot snel!

Adrie

  • 11 December 2007 - 23:07

    Frank:

    maak er nog een paar mooie dagen van! Heb zelf ook het gevoel dat het weer fijn is om thuis te komen! Ik spreek je snel in NL!!
    groetjes

  • 12 December 2007 - 17:22

    Walter:

    Tot binnenkort! :)

    Groet,

    Walter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Oxford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 December 2007

Laatste bericht

11 December 2007

Stratford-upon-Avon

04 December 2007

Bagger weer & stage

26 November 2007

Niels op bezoek

21 November 2007

Mam en Sandra op bezoek
Adrie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 32689

Voorgaande reizen:

19 Maart 2009 - 26 April 2009

China

01 September 2007 - 01 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: